پیشایند همکاری رقابتیشناسایی و مفهومپردازی محرکهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]
ت
تابآوری سازمانیارائه الگویی برای تابآوری سازمانی در صنعت بانکداری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 61-81]
تابآوری سازمانیواکاوی نقش ابتکار استراتژیک و تابآوری بر عملکرد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 127-148]
تجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردتبیین و تحلیل اهمیت-عملکرد راهبردهای کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 45-68]
صنعت بانکداریارائه الگویی برای تابآوری سازمانی در صنعت بانکداری [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 61-81]
صنعت بیمهتبیین الگوی عوامل اثرگذار بر جاریسازی استراتژی در سازمانها [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-200]
صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطاتشناسایی و مفهومپردازی محرکهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]
ع
عملکردواکاوی نقش ابتکار استراتژیک و تابآوری بر عملکرد سازمانی [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 127-148]
عملکرد برندتأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخلهگری هویت برند [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 99-121]
ناوبری سازمانیطراحی مدل کنترل راهبردی در استارتآپهای اینترنتی [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 125-139]
نرخ ارز تعادلیبررسی تأثیر سیاست هدفگذاری تورم بر مدیریت نرخ ارز در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 207-235]
نرخ ارز حقیقیبررسی تأثیر سیاست هدفگذاری تورم بر مدیریت نرخ ارز در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 207-235]
نظام نوآوریراهبردهای توسعه علوم و فناوریهای پزشکی بازساختی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 45-64]
نظریه داده بنیاد چندگانهشناسایی و مفهومپردازی محرکهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]
نفوذ در بازارکارکردهای ریسک در تدوین استراتژی رشد بنگاهها در صنایع با فناوری پیشرفته [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 19-39]
نگاشت نهادیراهبردهای توسعه علوم و فناوریهای پزشکی بازساختی در ایران [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 45-64]
و
وابستگی به برندالگویابی ارزشآفرینی برند در برندگرایی با تأکید بر کیفیت خدمات [دوره 10، شماره 39، 1398، صفحه 121-151]
ورود به بازارشناسایی و مفهومپردازی محرکهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]
هدفگذاری تورمیبررسی تأثیر سیاست هدفگذاری تورم بر مدیریت نرخ ارز در کشورهای در حال توسعه [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 207-235]
همسویی استراتژیکتبیین الگوی عوامل اثرگذار بر جاریسازی استراتژی در سازمانها [دوره 10، شماره 37، 1398، صفحه 177-200]
همکاری رقابتیشناسایی و مفهومپردازی محرکهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران [دوره 10، شماره 40، 1398، صفحه 19-43]
هویت برندتأثیر استراتژی برندمحوری بر عملکرد برند با تأکید بر مداخلهگری هویت برند [دوره 10، شماره 38، 1398، صفحه 99-121]